Etsimme uutta jäsentä projektitiimiimme hoitamaan monipuolisia asiantuntijatehtäviä asiakkuuksien hallinnan, tietojärjestelmien käyttöönottoprojektien ja asiakaspalvelun saroilla.

Tehtävänäsi on pitää huolta tyytyväisestä ja kasvavasta kiinteistöalan asiakaskunnastamme. Käytännössä tämä voi tarkoittaa ohjelmistojen käyttöönottoihin liittyviä projektitehtäviä, koulutuspalveluiden sekä yleistä asiakkuuksien hallintaa ja kehittämistä. 

Tarjoamamme SaaS-ohjelmistot liittyvät kiinteistöalan yritysten talouden hallintaan ja toiminnanohjaukseen, joten kiinnostus ja osaaminen näiltä alueilta on hyödyllistä. Käytännön työssä auttaa, mikäli tulet hyvin toimeen ihmisten/asiakkaiden kanssa, mutta olet myös kiinnostunut teknisistä työtehtävistä. 

Noin 30 henkilön firmassamme meille on työskentelyssä tärkeintä, että tekeminen on rentoa ja mutkatonta. Suhtaudumme kuitenkin työn tekemiseen intohimolla ja vakavuudella. Olennainen osa kaikkea mitä teemme on myös oman toimintamme tarkastelu ja jatkuva kehittäminen sen pohjalta. Haluamme olla toisillemme hyviä työkavereita. Toimistomme sijaitsee Ilmalassa Helsingissä, mutta työnteko onnistuu myös etätyöpainotteisena.

Menestyäksesi tässä roolissa ovat seuraavat taidot olennaisessa roolissa:

  • Käärit mielelläsi hihat käytännön projektityössä
  • Sinulla on kiinteistöalan kokemusta joko talouden hallinnasta tai toiminnanohjauksesta, asiakkaan tai ohjelmistotoimittajan puolelta pöytää 
  • Haluat oppia uutta ja syventää osaamistasi yllä mainituilla alueilla
  • Kehität jatkuvasti parempia toimintatapoja itsellesi ja koko organisaatiolle
  • Juttelet mielelläsi asiakkaiden ja muiden osapuolten kanssa

Vahvuutesi kiinteistöalan osaamisen lisäksi on kyky ajatella järjestelmän näkökulmasta. Kaikki tietokantoihin, Power BI raportointiin, talouden ja yleisesti ohjelmistoalaan liittyvä kokemus ja osaaminen on plussaa. Tämän lisäksi arvostamme kaikkea osaamista rahoitusalasta, sijoitustoiminnasta ja laskentatoimesta.

Työtehtävät vaihtelevat laidasta laitaan:

  • Käyttöönottoprojektien vetämistä ja käytännön toteutusta
  • Asiakkaiden tapaamista, ongelmanratkaisua ja asiakkaiden toiveiden täyttämistä
  • Asiakkaan tarpeiden määrittelyä ja selkeyttämistä
  • Tiedon oikeellisuuteen / datan laatuun liittyvää varmistustyötä
  • Asiakkaiden opastamista ja kouluttamista
  • Koko yrityksen toiminnan kehittämistä

Viime kädessä jokaisen työtehtäväsi tavoite on varmistaa, että asiakkaamme ovat joka päivä tyytyväisiä. Pystyt toimimaan itsenäisesti, mutta viime kädessä osana tiivistä tiimiä – tulokset tehdään yhdessä.

Mikäli haluat päästä kehittämään toimintaamme ja työskennellä ammattitaitoisessa tiimissä, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen viimeistään 30.9.2021. Toimi kuitenkin pian, sillä käsittelemme hakemuksia myös hakuajan kuluessa.

Täytä lomake alla ja liitä ansioluettelosi. Voit myös lähettää hakemuksesi sähköpostitse osoitteeseen rekry (at) pandia.fi.

Osasimmeko herättää kiinnostuksesi? Lisätietoja voit aina kysyä puhelimitse tai sähköpostitse. Anna vastaa niihin mielellään ja hänet tavoitat puhelimella +358 40 832 0559 to 16.9. kello 13-14 tai ti 21.9. kello 13-14. Tai sähköpostitse anna.hirvonen (at) pandia.fi

Pandia Oy lyhyesti

Pandia on kiinteistöalan talous- ja toiminnanohjausjärjestelmiin keskittynyt ohjelmisto- ja palvelutalo, jossa asiakastyytyväisyys menee kaiken muun edelle. Lunastamme tekemämme lupaukset ja teemme työt hyvin alusta loppuun. Työhön suhtaudumme intohimolla ja vakavuudella, mutta työtä tehdään rennossa ja leppoisassa ilmapiirissä, mukavien ihmisten ympäröimänä. Pandian tietojärjestelmillä hallitaan mm. noin 200 000 suomalaisen asunnon taloutta ja kymmenien miljardien eurojen kiinteistövarallisuutta.